We have updated our Terms of Use.
Please read our new Privacy Statement before continuing.

Out of print

8 Nov 2021 By Pete Sweeney

Under his watch, Alibaba paid $266 mln for Hong Kong’s South China Morning Post in 2015. It says it’s not up for sale after reports that Beijing-backed buyers are mulling bids. Offloading it would remove a financial distraction and political risk, but at the city’s expense.

This content is for Subscribers only

 

Email a friend

Please complete the form below.

Required fields *

*
*
*

(Separate multiple email addresses with commas)