We have updated our Terms of Use.
Please read our new Privacy Statement before continuing.

Vanity project

22 August 2017 By Liam Proud

The media mogul’s Fox last year offered 11.7 bln pounds for the 61 pct it doesn’t own of the pay-TV firm. Sky’s subscriber growth has since slowed and a regulatory review has brought political heat. It may not stop him, but Rupert Murdoch will struggle to make the deal pay.

This content is for Subscribers only

To access full Breakingviews.com content you must be a subscriber. Please use the following link to request a trial.

 

Email a friend

Please complete the form below.

Required fields *

*
*
*

(Separate multiple email addresses with commas)